Burs Şartları

Vakfımız  her  yıl başarılı ve eğitimi sürdürmek için maddi desteğe ihtiyacı olup anne yada babası Bitlis ili veya ilçe nüfusuna kayıtlı olan fakülte ve yüksek okul öğrencilerine  burs vermektedir.

Vereceğimiz burs karşılıklı olup, burs ödemesi yaptığımız öğrenci okulunun normal  süresinin bittiği tarihten itibaren, en çok 3 yıl geçtikten sonra geri ödenmek koşulu  ile verilmektedir.

Burs talebinde bulunan öğrenciler, Online Burs Başvuru Formunu en geç 25 EYLÜL 2019 tarihine kadar  dolduracaklardır.  Lütfen Başvuru Kılavuzunu okuyunuz http://Basvuru Kılavuzu

Vakfımıza burs başvurusu yapan öğrencilerin durumları Vakıf  Yönetim Kurulu tarafından değerlendirilecek olup, kazanan öğrencilere EKİM ayı içerisinde SMS ile bildirilecektir.

Burslar 8 ay (Kasım-Haziran) süre ile ödenir.

Gerekli Evraklar:

Bursu Kazanan Öğrencilerden istenilen belgeler:

1- Vesikalık fotoğraf.(2 Adet) Dijital ortamda mail olarak gönderilecektir.

2- İkametgah belgesi.(E-Devlet alınabilir) Dijital ortamda mail olarak gönderilecektir.

3- Öğrenci belgesi. (Aslı veya onaylı fotokopisi) Burs kazananlar her yıl yenisi gönderecek.(E-Devlet alınabilir) Dijital ortamda mail olarak gönderilecektir.

4-  Nüfus cüzdan sureti. (Nüfus cüzdanında Ahlat İlçesi yazılı olmayanlar, vukuatlı nüfus kayıt örneği gönderecek) Dijital ortamda mail olarak gönderilecektir.

5- Ziraat Bankası Hesap No (Şube adı, Şube kodu ve IBAN  belirtilecek) Dijital ortamda mail olarak gönderilecektir.

6- Taahhütname Taahhütname Örneği için lütfen tıklayınız

Kazanan öğrencilerden istenilen belgeleri info@ahlatvakfi.org.tr adresine göndermeleri gerekmektedir.

 

NOT: Önceki yıllardan burs alan öğrencilerimizde transkript lerini en geç 25.09.2019 tarihine kadar info@ahlatvakfi.org.tr adresine gönderecekleridir. Transkript göndermeyen öğrencilerin burs ödemeleri kesilecektir.